5 lutego 2015

PO SZCZEBLACH DO... WNĘTRZA IDEALNEGO!

...a jak po szczeblach to tylko po drabinie :) I tym sposobem już zdradziłam co będzie dzisiejszym gwoździem programu :) Drabina! W postaci funkcjonalnej i praktycznej lub ozdobnej i dekoracyjnej. Niemniej jednak w każdej wygląda i sprawdza się wręcz rewelacyjnie!


Zacznę od powszechnie znanej funkcji drabiny, czyli drabina jako konstrukcja ułatwiająca wchodzenie na niewielkie wysokości (taką ładną definicję znalazłam na Wikipedii :))



... miała być zwykła drabina, ale już tu widać że odpowiednio dobrany kolor i kształt mogą sprawić, że stanie się ciekawym i przykuwającym wzrok elementem wystroju wnętrza.

Oprócz tych pełniących przypisaną od lat drabinie funkcję znalazłam też takie, które są:

- idealnym wieszakiem na gazety i wszelkiego rodzaju ozdoby:





- półką



- stoliczkiem nocnym




- wieszakiem na ręczniki (to chyba obecnie najbardziej powszechna rola drabiny)




- lub wolnostojące, pełniące funkcję czysto dekoracyjną (w każdym razie nic innego nie dopatrzyłam się na tych zdjęciach... :)



Niemniej jednak, tak jak wspomniałam na początku, gdziekolwiek jej się nie postawi, czy do czegokolwiek nie wykorzysta to wygląda naprawdę rewelacyjnie! A patrząc na powyższe zdjęcia to możliwości są wręcz nieograniczone. Wszystko zależy od naszej kreatywności.

Nie wiem co Wy myślicie na ten temat, ale ja jestem oczarowana! Widziałam nawet taką starą, drewnianą drabinę na korytarzu w mojej kamieniczce i nie zauważyłam żeby ktoś z niej specjalnie korzystał... może czas dać jej drugie życie? :) 

Miłego dnia wszystkim!!! A.

3 komentarze:

  1. uwielbiam drabiny! wszystkie aranżacje z nią w roli głównej są przecuuudne. sama mam drabinkę hand made w swojej łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w końcu stanie u mnie taka drabina... muszę tylko odnowić starą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam taką drabinę, w sypialni :) Z JYSKA, o tą: http://2.bp.blogspot.com/-MqeksPOIyWM/VBdZiu0NKEI/AAAAAAAADao/vJ9P8xcTNh8/s1600/1005.jpg :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...