28 stycznia 2015

MIESZKANIE W STODOLE

Miałam napisać o czym innym! Miało być o Portugalii i mojej ostatniej wizycie, ale nie wyszło, a raczej nie wyjdzie :) Przynajmniej na razie bo co innego odwróciło moją uwagę. Będzie o tym co it made my day- w końcu takie przesłania przyświeca wszystkim teamtom, które publikuję na tym blogu :)

A dziś był to dom, który znalazłam przez przypadek na jednym z polskich portali. Zaglądam tam w zasadzie codziennie żeby być na bieżąco z tym co sie dzieje w Polsce. Na ogół czytam tylko wiadomości... tym razem był tam też ten domek... a raczej stodoła... ALE JAKA!!! Zakochałam się od razu! Tylko zobaczcie:

 


















Źródło zdjęć: wp.pl jak również strona architektów. Wszystkie zdjęcia możecie też znaleźć na moim profilu Pinterest 

Przebudowa stodoły i dostosowanie jej do warunków mieszkaniowych zajęło ponad dwa lata! Chyba przyznacie, że warto było czekać? Projektem zajmowali sie architekci z czeskiej pracowni OOOX, którzy niezwykle umiejętnie połączyli styl skandynawski z elementami industrialnymi i konstrukcyjnymi stodoły. Dodatkowo wykorzystali moje ulubione zestawienie kolorów bieli z czernia!
Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to sypialnia na piętrze. Mam wrażenie jakby do tej części zabrakło już architektom serca. Przestrzeń jest bardzo pusta i kompletnie niewykorzystana. Brakuje chociaż minimalnych elementów dekoracyjnych.

Jak Wam się podoba? Kto mógłby zamieszkać w takiej stodole? :D

Miłego wieczoru!!!

A.

7 komentarzy:

  1. Ahhhhhh.... Cudo! Piękne połączenie bieli z czernią... Pięknie dobrane detale, np. te czarne koszyki na podłodze i patelnie na ceglanej ścianie (i tutaj się zgodzę - sypialnia na górze niedopieszczona w porównaniu z dołem). Cudowna "okno-ścianka" prysznicowa. Świetnie wygląda też ta siatka odgradzająca schody od sypialni. Ale jak dla mnie całość nie miałaby takiego uroku, gdyby nie te wieeeeeeeeeelkie okna... Zawsze mi się marzyło mieć domek z takim widokiem i wielkimi oknami, lub całymi ścianami oszklonymi... Cudowna stodoła, dzięki za inspirację! Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  2. też właśnie to wyhaczyłam na wp - i od razu mi się spodobała! u nas gorzej byłoby zimą z ogrzaniem czegos takiego:P ale super pomysł i extra realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej stodole to ja z przyjemnością mogłabym mieszkać;)
    Ta kamienna umywalka w łazience - boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja jestem absolutnie zachwycona! Oczywiście ciutke koloru bym dorzuciła, ale sam projekt powala!!! Może kiedyś na wsi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita!!! i te widoki za oknem... i te wszystkie drobiazgi... i pomysły... i przestrzenie! mega:)

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Candy z filcową torbą w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I łóżko "przodem" do okna!!! Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I łóżko "przodem" do okna!!! Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...