12 października 2014

W POSZUKIWANIU JESIENI...

...nie jestem nowa blogerką ale blog jest nowy. Chciałabym by stał się pewnego rodzaju kopalnią inspiracji, czasem może wręcz motywacji, a na pewno źródłem ciekawych pomysłów. Chciałabym stworzyć miejsce, które polubicie i do którego będziecie często zaglądać.

A co teraz robię? Staram się ogarnąć i połączyć wszystkie portale i funkcje. Dodać wszystkie niezbędne elementy do bloga tak by mi się na nim sprawnie pracowało a Wam sprawnie przeglądało. Jak zwykle szukam korzyści dla wszystkich :) Jak widzicie dużo jeszcze brakuje, ale ten post jest swojego rodzaju testem żebym zobaczyła jak duże są moje braki. Mam nadzieję, że szybko to wszystko ogarnę.

O czym będzie? Głównie o wnętrzach... bo to jest moje największe hobby i pasja. Jestem pożeraczem gazetek wnętrzarskich, wnętrzarskich stron internetowych i książek a wszystkie nowości najpierw praktykuje na własnych czterech ścianach a potem również Was zachęcam do tego.

Poza tym uwielbiam podróżować, więc o tym też trochę będzie. A tak w ogóle to będę pisała o wszystkich co zwróci moja uwagę, stąd tytuł bloga It Made My Day- czyli o wszystkim tym co spowoduje, że na chwilę się zatrzymam, zwolnię, zamyślę. Taka idea, a co z ego wyjdzie? Sama jestem ciekawa.

A w międzyczasie kiedy ja dopracowuję stronę Was zapraszam na krótki spacer po mojej okolicy. Spacer podczas którego wszystko wymyśliłam, obmyśliłam i podjęłam natychmiastowe kroki w celu ich realizacji :) Tak to już ze mną jest- jest wena= jest działanie.




















Jak widzicie do mnie jesień dopiero nieśmiało zagląda :)

Miłego Tygodnia!!!

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...