31 października 2014

UDERZ W STÓŁ...

"Stół posiada szerokie znaczenie symboliczne w kulturze europejskiej. Stół, przy którym rodzina zbierała się na wspólne posiłki, jest symbolem domu i domowego ogniska. Tradycja podejmowania gości przy suto zastawionym stole powoduje, iż jest on także symbolem gościnności..." (Wikipedia)

...czyli jednym słowem chciałam dziś napisać o meblu, którego ogrom znaczenia w codziennym życiu i funkcjonowaniu zauważyłam i doceniłam od kiedy go nie mam...

Stół jest chyba jednym z kluczowych mebli w mieszkaniu. Nie chodzi mi tu o mały stolik kawowy ale duży rodzinny stół. Miejsce gdzie w moim przypadku można rozłożyć się z gazetkami wnętrzarskimi, materiałami na studia, laptopem, książkami, farbami i materiałami do decoupage i na wszystko jest miejsce! Spotkania rodzinne, spotkania ze znajomymi- zawsze w centrum. Nie mówiąc już o całej frajdzie jaka wynika z dekorowania stołu, przygotowywania na różne uroczystości, wydarzenia! Ale to już na osobny temat... :D

Jak zapewne pamiętacie miałam ogromny problem żeby wybrać włączniki do światła a co dopiero stół!?? Istna katorga! Ale, ale uwaga- zdecydowałam się! Co więcej wydaje mi się że dokonałam dość trafnego i modnego wyboru :)

Wracając do stołu, w moim przypadku będzie duży i biały! 
Najpierw zobaczcie kilka inspiracji a później wyjaśnię skąd i dlaczego taki wybór...













 
Fot: Pinterest
 
Dwa najważniejsze powody, dla których warto mieć biały stół:
 
1)  pasuje do każdego wnętrza, nawet jeżeli teraz jestem zakochana w stylu skandynawskim to jak widzicie na powyższych zdjęciach idealnie wpasowuje się również w przestrzenie na wskroś nowoczesne, klasyczne... jeżeli w tzw. „międzyczasie” zmieni mi się gust, stół zawsze mogę zabrać ze sobą i zaaranżować go w każdej innej przestrzeni


2)  w żaden sposób nie ogranicza pola manewru przy wybieraniu dodatków do dekoracji czy choćby krzeseł- biały po prostu pasuje do wszystkiego!



Co o tym myślicie? Początkowo zastanawiałam się nad prostym sosnowym stołem ale inspiracje jakie znalazłam przekonały mnie, że biel jest bardzo ciekawym rozwiązaniem, nie ograniczającym w żaden sposób dalszych wyborów...

Pozdrawiam,

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...