29 października 2014

PILLOWMANIA


Skończyłam z pufami --> tylko dlatego, że już nie mam więcej miejsca na nie i trzy, które mam w tym momencie to zdecydowanie wystarczająco jak na tak małą przestrzeń. Dopadła mnie natomiast mania poduszkowa! Ja chyba zawsze muszę na coś chorować! Ale sami zobaczcie na te zdjęcia poniżej! Taka mała pierdoła (albo kilka na raz :) ) a taaaaaka wielka zmiana i od razu przytulnie, kolorowo, radośnie i ciepło -> chyba podświadomie szykuję się już na jesień i szarość za oknem.

A tysiące wzorów, kolorów i kształtów, które można znaleźć w zasadzie wszędzie, dają nieograniczone możliwości!!! Kilka propozycji poniżej a reszta standardowo na moim Pinterest, bo to już chyba więcej niż pewne, że jak zwykle nie udało mi się ograniczyć do kilku zdjęć :)



















Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku i dobrego umiaru :) Żeby czasem nie skończyło się to tak :D



Źródło: Pinterest


A to kilka zdjęć ode mnie:



Jak widzicie ja też już ich troszkę mam- a co najgorsze, że to jeszcze nie koniec!!! W piątek wybieram się na kolejne poduszkowe polowanie!!!
To jak? Kto zarażony? Kto idzie szukać nowych wzorów i kolorów? Ja postaram się niedługo pochwalić tym co uda mi się nabyć w weekend, bo to akurat pewne że z pustymi rękoma do domu nie wrócę :D


Pozdrawiam,

A.

2 komentarze:

  1. Te, które mam ja, czyli szara i granatowa są z Allegro natomiast żółta jest z DUKA :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...