27 października 2014

GEOMETRIA


Z góry ostrzegam, że ten post jest na tyle pstrokaty, że mogą Was rozboleć oczy, ale myślę że warto. A wszystko zaczęło się dokładnie od tego zdjęcia:
 


które Dagmara z Forelements umieściła na facebooku. Podoba Wam się? Mi się bardzo spodobało, mimo że raczej wolę proste i stonowane wnętrza ze zdecydowanie ograniczoną liczbą kolorów :) ... ale jak to bywa z inspiracjami postanowiłam zagłębić temat i oto rezultaty:
 
 
 

 



 

 
 
To tyle jeżeli chodzi o trójkąty. Oprócz tego znalazłam jeszcze kilka innych wzorków - te wprawdzie już chyba tylko dla odważnych, choć nadal bardzo fajne:




       Zdjęcia: Pinterest
 
Nie wiem jak Wam się to podoba, ale ja jestem zachwycona - zwłaszcza trójkątami. Jeżeli tylko dodamy do naszych wnętrz wzory (oczywiście z zachowaniem odpowiedniego umiaru) to możemy osiągnąć naprawdę piorunujący efekt.
 
Co o tym myślicie? Jedynie czego ja się obawiam to to, czy po jakimś czasie nie zaczęły by mnie drażnić? ...ale w końcu ścianę można zawsze przemalować to czemu by trochę nie poeksperymentować???
 
Udanego weekendu,

A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...